Saturday 29 September 2012

Sfarsitul rundei IV

Am terminat si cu tura 4 de antibiotic, cefort. Nu pot spune ca a fost o tura usoara. Primele 2 saptamani faceam frisoane si temperatura 39 grade dupa fiecare injectare. Au trecut aceste reactii, dar ma intepa toata pielea foarte rau dupa administrare.Senzatia de intepaturi si mancarimi ale pielii trecea dupa 2 ore. Am avut si dureri graoznice de ochi in primele 2 saptamani, dar au trecut. In final am ramas cu oboseala si ameteli. Mai am si acele scame in ochi. Analizele au iesit cam prost pe ficat si in plus leucocite foarte scazute + eozinofile crescute. Dezamagita total, asteptam sa ma simt mai bine. Microscopia e neschimbata, iar pe partea de simptome am scapat de durerile articulare, dar oboseala si ameteliile ma omoara. Urmeaza o tura cu minociclina de care mi-e extrem de frica. Am citit de reactii foarte urate pe aceasta tura. Nu cred ca voi scapa de starea asta de betie in curand. Am incercat sa iau ulei de nuca de cocos si parca ma simt si mai rau de cate ori il iau.Am zis ca poate ma ajuta sa nu fac candida si sa nu mi innegreasca dintii.Candida nu am facut, dar dintii s-au innegrit.

No comments:

Post a Comment