Saturday 22 September 2012

Borrelia burgdorferi adjutant in vaccinurile gripale

Declaratia unui cercetator: "Am scris un articol despre vaccinuri anul trecut în lista de Sănătate Publică. Am găsit brevete în care Borrelia burgdorferi a fost enumerate ca fiind folosit ca adjuvant in vaccinul brevet de gripa special. Nu știu dacă acest vaccin a fost adus pe piață sau nu. Toate vaccinurile conțin adjuvanți, care acționează pentru a stimula agresiv / ingreuna sistemul imunitar pentru a face vaccin mai eficient. Particule de metal, cum ar fi aluminiul sunt utilizate în prezent, dar mai mult, se folosesc agenți patogeni suplimentari în vaccinuri ca adjuvanti in afara patogen pentru care este de fapt vaccinul . Am găsit, de asemenea, in cercetare, în care Borrelia burgdoferi este studiata ca adjuvant în vaccinuri mucoasei nazale și un vaccin pentru Chlamydia trachomatis. L-am întrebat Dr. Garth Nicolson dacă utilizați Bb ca adjuvant în vaccinuri ar provoca boli, iar el a confirmat că aceasta ar putea provoca cu siguranta boli autoimune. El a spus că nu a fost conștient de vre-un vaccin prezent pe piata care contine Bb. Știm cu toții efectele pe termen lung ale BB pentru sistemul nostru imunitar. Primirea Bb în vaccinuri va garanta pe termen lung boala cronica, etiologia, care cel mai probabil nu va fi niciodată determinată. Am o teorie pe care eu nu pot dovedi încă. Teoria ce m-a condus la această cercetare și alte brevete. M-am întrebat de ce există atât de mulți oameni care au test pozitiv pentru boala Lyme / BB, care nu au fost muscati de capuse. M-am întrebat dacă s-ar putea ca Bb a fost deja utilizat în vaccinuri pe care oamenii le-au primit ani în urmă, când au fost tineri. Asta e ceea ce ma determinat prin aceasta cercetare. Poate că știe că CDC Bb a fost folosit în vaccinuri de ani în urmă, la fel ca și virusul simian 40, care provoaca leucemie a fost cunoscut de Merck au fost în celulele renale de maimuta, care au fost utilizate pentru a dezvolta vaccinuri de poliomielita care au fost administrate la 40 de milioane de oameni de ani în urmă. Acum avem o epidemie de leucemie. Hmmmm. Imaginați-vă că si Merck cu bună știință a comercializat vaccinul în acest fel. Bayer a lansat un medicament pentru hemofilicii care conținea HIV. Medicamentul a fost interzis in SUA, dar apoi Bayer a vandut in 2 sau 3 țări din Europa în loc. Este într-adevăr atât de exagerata sa cred ca Big Pharma ar comite astfel de atrocități din nou și din nou pentru profit? Dacă Bb a fost deja utilizată în vaccinuri, s-ar explica acțiunile inumane și înșelătoare ale CDC în toți acești ani. Cu alte cuvinte, știm postura CDCs pe LD se datorează actual de dezvoltare a vaccinurilor Lyme pentru profit. Cu toate acestea, ar putea postura CDC și este eșecul orchestrată în criteriile de diagnostic să fie, de asemenea, rezultatul unei anterioare, Public Health Service / risc vaccin Militar / farmaceutice, care ar duce la multe manifestări neurologice ale bolii pentru profit, de etiologii ale care se pretinde a fi necunoscut? (MS, ALS, Parkinson, ETC) Big Pharma a fost demonstrată în multe instanțe de a comite astfel de acte criminale, deci nu cred că teoria mea este în afara liniei. Pur și simplu nu am putut să-l documenteze - încă"

No comments:

Post a Comment