Monday 18 June 2012

prima tura de antibiotic

Prima tura de antibiotic azitrox + tinizol. Primele 4 zile m-am simtit ca o stafie. Nu aveam echilibru, nu simteam ca picioarele imi ating pamantul, dureri groaznice in piciorul stang, partea de sus si coapsa. Apoi am inceput sa am probleme cu respiratia.  Parca nu-mi ajungea aerul. Desi luam toate vitaminele si beam mai mult de 3 litri de apa pe zi tot nu reuseam sa ameliorez starea in care ma aflam.M-am speriat de problema cu respiratia si am facut o radiografie pulmonara care a iesit perfecta.Apoi am inceput cu dureri groaznice de spate.

In a 3-a saptamana de tratament a trebuit sa ma intorc in UK, desi dorinta mea era sa raman in Romania sa ma tratez pana imi revin cat de cat la normal.

Intoarsa aici mi-am gasit un alt doctor de familie care mi-a acceptat diagnosticul si mi se fac analize de sange lunare pt monitorizarea ficatului si rinichilor. Doamne ce norocoasa sunt sa gasesc un asemenea doctor. Problema e ca aici nu stiu sa trateze Lyme. Este o clinica langa Londra care este exagerat de scumpa si mai e un doctor de familie prin Tara Galilor care a fost amentat ca i se ridica licenta daca mai trateaza de Lyme.

Am vazut pe internet ca lumea se vaita de Romania ca sunt doctori ignoranti, dar aici este de 10 ori mai rau. Mi-a placut ca in Romania s-a mediatizat totul si s-a informat publicul. Aici nu se face asta. Aici se poate spune ca se trateaza totul cu ignoranta. Medicamentul miracol pt orice este paracetamolul si daca nu merge cu el, atunci direct antidepresant sa te mai calmezi putin.

Eu am venit in Romania si am avut adevaratul diagnostic si tratament in 2 saptamani. In UK nu au reusit in 6 luni si nu reuseau in veci cu testele pe care le au. Aici nu se face WB decat daca Elisa iese pozitiv. Oricum in Bucuresti si Elisa mi- iesit pozitiv ceea ce dovedeste ca se foloseste o calitate superioara celor folosite in UK.

No comments:

Post a Comment