Monday 18 June 2012

a doua tura de antibiotic

Tratamentul meu este prescris pe 4 luni dupa care trebuie sa vin in Romania sa repet testele si sa vad care e continuarea. Toate antibioticele si vitaminele au fost cumparate din Romania. Aici nu aveam nici o sansa sa-mi prescrie cineva atatea antibiotice.

Dupa prima tura am avut 7 zile pauza si apoi am inceput 28 zile cu doxiciclina, ciprobay si tinizol.

Durerea de cap mi-a trecut de la prima tura de tratament. Dar scapi de unele si dai de altele. In continuare am probleme de respiratie, dureri in piept, dureri de spate si de picior stang. Incerc sa fac exercitii in fiecare zi, treburi casnice si imi scot cainele la plimbare. Deci ma mentin activa, dar imi este foarte greu deoarece durerea este constanta. Sa nu mai vorbesc de ameteala!!

Sunt in a 2-a zi din seria a 2-a si va voi tine la curent cu progresul meu.

As aprecia daca cineva a avut acelasi simptome ca ale mele sa ma sfatuiasca cu sa scap de ele.

No comments:

Post a Comment