Sunday 16 December 2012

Tura cu biseptol si clindamicina

Tocmai pe tura asta m-am bucurat ca am scapat de scamele din ochi. Ameteli si oboseala am avut tot timpul, dar parca totusi am simtit o imbunatatire.Dupa 4 saptamani am repatat analizele generale si hemoleucograma mea este varza + analizele la ficat. Leucocitele sunt 2500 si neutrofile, limfocite arata cam la fel de prost. Doctorul m-a rugat sa opresc tura si sa trec pe naturiste si putine antibiotice pana imi revin la normal. Am apucat sa fac doar 4 saptamani din 6 si sunt tare dezamagita. Sincera sa fiu, ma batea gandul sa continui, dar am dureri si in zona rinichilor de vreo 2 sapt si m-am gandit sa nu dau in altele. Chiar speram sa duc tura asta la bun sfarsit fara nici un fel de probleme. Mi-au mai scazut leucocitele asa de rau pe tura de cefort.Dar am terminat 1 luna de cefort si am facut pauza 10 zile. Mi-am repetat apoi leucograma si leucocitele erau in limita normala. Acum sper sa imi revin pe tura asta mai usoara si sa prind forte noi pt alte ture serioase de antibiotic.

No comments:

Post a Comment