Sunday 11 November 2012

Update - Sfarsitul turei 5

Azi e ultima zi a celor 5 saptamani de azitromicina, zinnat si tinizol. M-am smtit asa si asa. Oboseala, slabiciunea,ameteala si scamele din ochi nu prea imi dau pace. Mai am si insomnii, iar daca iau 1 mg de melatonina, ma trezesc beata a 2-a zi. Microscopia arata la fel ca celalalte 2. Nici o schimbare. Afzelii, Garinii si bartonella tot acolo sunt. Am descoperit ca daca iau fluconazol imi reduce ameteala. Nu de tot, dar intensitatea e mult mai scazuta decat in mod normal. Asa ca am introdus si fluconazolul dupa ce am citit despre beneficile lui in tratarea neuroboreliozei Am introdus si ulei de nuca de cocos, seara, o lingura inainte de culcare. Nu stiu daca ma auta sau nu. Dimineata ma trezesc foarte slabita si am in permanenta probleme pe partea stanga, mana si piciorul sunt mereu amortite. Ma deranjeaza foarte tare pt ca sunt stangace si parca nu mai am putere sa fac treburile cu mana stanga. Am mai citit de stephania root pt ameteli, probleme cu vederea si cu auzul. Inca nu am incercat-o pt ca e tinctura si nu o pot lua cu tinizolul. Pt ca ma simt oricum mai bine decat acum 6 luni am cautat sa-mi gasesc un job (jobul dinaninte l-am pierdut din cauza bolii).Am fost la un interviu saptamana aceasta si l-am luat, incep de maine incep munca. Sa ma ajute Dumnezeu sa rezist! Trebuie sa muncesc ca sa-mi pot cumpara tratamentul. Acum urmeaza cateva zile de pauza, iar apoi incep clindamicina cu biseptolul.

2 comments:

  1. Chiar daca progresele nu sunt asa mari daca esti mai bine ca acum 6 luni tot e un semn bun.

    Bafta la job! si multa sanatate!

    ReplyDelete
  2. Multumesc de incurajari. Imi este ffff greu la job datorita simptomelor de care se pare ca nu scap: ameteli, greutate in picioare, oboseala coplesitoare si probleme cu ochii( sensibilitate la lumina, scame, etc)De toate astea mi-e frica ca nu mai scap vreodata.Iti doresc multa sanatate si tie!!

    ReplyDelete